بیبی بوتاکس

بیبی بوتاکس برای داشتن صورتی جوانتر و در عین حال طبیعی

بیبی بوتاکس

بیبی بوتاکس برای داشتن صورتی جوانتر و در عین حال طبیعی

مزوتراپی برای ریزش مو

 

 


 

مرکز زیبایی بهشت کلینیک یکی از بهترین کلینیک های است که مزوتراپی را برای درمان ریزش مو برای زنان و مردان در تهران ارائه می دهد.

درباره مزوتراپی برای ریزش مو

مزوتراپی یک روش غیرتهاجمی است که بر اساس تزریق میکروبی سطحی ، درست در زیر اپیدرم ، در بافت های هدف انجام می شود. درمان مزوتراپی تحریک رشد طبیعی مو و روند فوری رشد مو و جلوگیری از ریزش مو است.

این درمان بدون درد و بی خطر است و هیچ عارضه جانبی ندارد زیرا مواد تشکیل دهنده مورد استفاده در روش های مزوتراپی همه طبیعی بوده و توسط پزشک با تجربه ما انجام می شود.

 

مزوتراپی برای رشد مو

مزوتراپی تکنیکی است که امروزه به عنوان راه حلی برای طاسی الگوی مردانه تبلیغات گسترده ای می شود. چگونه کار می کند؟ اثبات کجاست؟ این سوالات و سوالات دیگر باید ذهن هر شخصی را که می خواهد این روش درمانی را امتحان کند ، مشغول سازد. مزوتراپی توسط یک فرانسوی ، مایکل پیستور ، در سال 1948 آغاز شد و شامل تزریق ترکیبی از مواد به مزودرم ، لایه سلولهای چربی در زیر پوست است. اعتقاد بر این است که به کاهش برآمدگی چربی و همچنین سلولیت کمک می کند. مکانیسم دقیق هرگز از نظر علمی توضیح داده نشده است. از زمان استفاده اولیه آن در کاهش چربی ، به زودی مزوتراپی برای انواع عمل های زیبایی مورد استفاده قرار گرفت. این دارو برای تغییرات مربوط به سن ، علائم پوستی ، چین و چروک و غیره استفاده می شود. اکنون این تبلیغ برای استفاده در رشد مجدد مو و همچنین طاسی تبلیغ می شود. کوکتل از مواد مختلف مانند عصاره های گیاهی طبیعی ، عوامل هومیوپاتی ، گشادکننده های عروق ، فیناستراید و ماینوکسیدیل و ویتامین ها استفاده می شود ، اما هیچ مرکزی مشخص نمی کند که دقیقاً از چه چیزی استفاده می کند. اثبات شده است که هیچ یک از این مواد در مزودرم کار نمی کنند.

 

فواید مزوتراپی

ریشه مو را تقویت می کند

رشد موهای جدید را تحریک می کند

ریزش مو را متوقف می کند

موها را سالم و براق نشان می دهد

برای انواع موها موثر است

موهای ضعیف و آسیب دیده را بازسازی می کند

روش مزوتراپی

مزوتراپی یک روش بدون درد است زیرا حدود 30 دقیقه طول می کشد که این تزریق های میکروبی به هر پوست سر هر 1 سانتی متر انجام شود و مستقیماً به پوست سر تزریق شود. این روش با ابزار مشخص انجام می شود. فاز فشرده یک بار در هفته و حدود 6-7 هفته و مرحله نگهداری هر 2 هفته یک بار برای 6 جلسه اولیه و پس از آن یک بار تعمیر و نگهداری ماهانه برای حدود 6 ماه توصیه می شود تا اطمینان حاصل شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد